Xbox Paradise

Blogunk konzolokra (főként Xbox 360-ra) megjelent játékokkal, és azokhoz tartozó torrentekkel foglalkozik. Említést fogunk tenni Gamespot-os értékelésekről, megjelenési dátumokról, videókról(trailer, gameplay). Mindemellett elmondjuk saját véleményünket, és szívesen meghallgatjuk másokét is. (Kommentekben természetesen. :P)

Tekken-történelem

2009.11.09. 11:48 | Rame | Szólj hozzá!

Címkék: történelem xbox playstation 360 tekken

Bizony, belevetem magam a mélyvízbe... :D

Kezdeném ott, hogy nagyon szeretem a Tekkent. Nagyjából 7 évesen láttam a csepeli strandon először PlayStationt. Ott lehetett kipróbálni a Tekken 3 demoját (Xiaoyu-val és Eddyvel). Odamentem, nézegettem egy darabig, aztán én is kipróbáltam... Mondanom sem kell, hogy egyből megfogott.

De, mivel a történelméről van szó, jöjjenek az elődei!


Tekken: Mindennek el kell indulnia valahol. Ez nem volt másképp ezesetben sem. Akkoriban (1994) nagyon sikeresnek lehetett elkönyvelni. Remek kidolgozású karakterek voltak (csak véleményem szerint kevés). Mint minden árkád-játékkal, ezzel sem történt másképpen, hogy először csak a játéktermekben lehetett püfölni. Az arcade és versus mód mellett volt story is, mint az összes Tekkennek. Nem sokat tudtam vele játszani, mert csak kölcsönbe kaptam (úgy 5 éve).

 

 

Tekken 2: Itt már egy szebb, dinamikusabb játékról/játékmenetről beszélhetünk. Több karakter és combo. Akárcsak az 1 esetében, ezt is csak kölcsönbe kaptam (ugyanakkor), szóval nem sokat tudok róla mondani.






 

 

Tekken 3: Az örök favoritom. :D A Tekken sorozat legismertebb és legközkedveltebb tagja. Hogy miért? Aki játszott vele, tudhatja. Aki nem, az nem tudja, mit hagyott ki. Remek grafika (akkoriban), rengeteg karakter, és a Tekken Ball mode, amivel nagyon sokat játszottunk anno. Az egyik legjátszhatóbb Tekken. Nem akarom túlzottan ecsetelni, mert akkor az életben nem fogok végére érni a postnak. :D

 

Tekken Tag Tournament: Ez az első Playstation 2-re megjelent Tekken. A Tekken 6 megjelenéséig ebben a játékban volt a legtöbb választható karakter. Érdekesség a játékban, hogy itt két karaktert kell kiválasztanunk, aminek köszönhetően érdekesebb combo-kat hozhatunk össze, mint az eddígi részekben.










 

Tekken 4: Ezzel a játékkal csak játékteremben találkoztam. Nem is tudtam sokat játszani vele. Viszont amikor megláttam... Nagyszerűen kivitelezett, érdekes, új karakterek, nagyszerű látványvilág. A főgonoszig nem sikerült eljutnom, mert elfogytak a százasaim. xD Egyszer majd végigjátszom.

 
Tekken 5: Nos, ezzel játszottam a legtovább. PlayStation 2-re meg is volt. Imádtam. Nagyon bejöttek a karakterek. Itt annyira nem tetszett a látvány, mint a Tekken 4-ben, de nem tudok rá panaszkodni. Páran nem tudják, de benne van Eddy Gordo, csak meg kell hozzá venni Christie alternatív ruháját. Sok különbség nincs, szinte ugyanazok a comboi, mint Christie-nek. Egy új ruhája van.

 

 




 


Tekken 5 - Dark Resurrection: Egy évvel a Tekken 5 után elérhető lett a nagy sikerű Tekken 5 DR PSP-re, ami számos IGN díjat megnyert 2006-ban. (A játék letölthető Playstation 3-ra is a Playstation Network-ön keresztül.)

*IGN Best PSP Fighting Game of 2006*
*IGN Best Graphics Technology on PSP in 2006*
*IGN Runner Up PSP Best Offline Multiplayer Game of 2006*
*IGN Best Fighting Game of 2006*

 






 

 


Tekken 6: Elérkeztünk a széria (eddígi) utolsó darabjához, ami - egeknek hála - már Xbox 360-ra is megjelent. Ezzel a darabbal sajnos még nem volt szerencsém játszani. (Cfw gondok miatt.) Videók alapján egy rossz szavunk se lehet rá. Sok karakter, szép grafika, jól megszokott, valamint új mozdulatok, és még sorolhatnám. :D Hozza a megszokott játékmenetet amiben még sosem csalódott senki, ha Tekken-ről volt szó. Kötelező darab minden X360 tulajdonosnak!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xboxparadise.blog.hu/api/trackback/id/tr391511190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása